top of page

מאמרים

פוסטים נבחרים
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
פוסטים חדשים
ארכיון
ארכיון

אקסס בארס - אלו לא רק 32 נקודות


אקסס בארסTM - אלו לא רק 32 נקודות מופלאות...

ראשית, אציין שכל הכתוב פה הוא מנקודת המבט שלי בלבד, כמטפל וכמנחה מוסמך מטעם אקסס קונשיסנס TM.

ובכן, נפלה בחלקי הזכות ללמוד את השיטה הזו לפני כשנה, ומהר מאוד להפוך למנחה מוסמך, מבין הראשונים בארץ. מאז הקורס הראשון, כתלמיד, חיי ועבודתי השתנו ללא היכר. הכל הפך קליל יותר, זורם ומפתיע. חיי הזוגיות הפכו מלאים, היחסים עם הילדים הפכו לכייפיים והעסק החל לנסוק.

הסלוגן של אקסס הוא "להעצים אנשים לדעת שהם יודעים" - כאשר אנחנו משוחררים משיפוטיות, אנחנו יכולים להביא לידי ביטוי את כל הידע שלנו, גם כזה שחשבנו שאין לנו אותו. אתם מכירים את זה ששואלים מישהו לידכם, שאלה מסויימת, ועולה לכם בראש התשובה? אתם אפילו לא מייחסים אליה כי, ראשית, לא שאלו אתכם, וגם, כי השאלה הייתה בנושא שלא מוכר לכם. ואז... בעודכם מקשיבים לשיחה, אתם מגלים שהתשובה שעלתה לכם בראש, היא בדיוק התשובה הנכונה. פשוט ידעתם אותה. רק שלא ידעתם שאתם יודעים. כבר בקורס הראשון מבית אקסס, הלא הוא 'אקסס בארס', אנחנו מתחילים לשחרר מעלינו תפיסות ומסקנות לגבי עצמנו. אנחנו לומדים את העוצמה של לשאול שאלות פתוחות. להיות במרחב שאלה, זה אומר לפתוח ולהיפתח לאפשרויות. להיצמד לתשובות ולמסקנות שאנחנו חיים, זה אומר לצמצם אפשרויות.

האם אתם מאמינים שהכל בחיים מתחיל בבחירה שלכם? האם אתם בכלל מאמינים שיש לכם בחירה? - אחד הדברים היפים שמדגישים בשיטה הזו, הוא הבחירה. כל מה שאתם צריכים הוא לבחור. אז ביום אחד של קורס אקסס בארס, אתם מקבלים רקע רחב על השיטה שהפכה לדרך חיים, אצל אנשים רבים, ביותר מ-173 מדינות, עם הידע, אתם מקבלים כלים שמטרתם העיקרית לשחרר אתכם משיפוטיות, ממגבלות ומחסומים וכמובן, אתם לומדים על 32 הנקודות המופלאות של בארס (סורגים), שעל-ידי מגע עדין בהם, אתם מתחילים לפרוק מטען חשמלי ואנרגיה תקועה, מתחומי חיים שונים. מטענים אלו, אם נשערים עצורים ואצורים, יכולים לגרום למחלות שונות ולחיים בתוך הכלא של עצמנו. קורס אקסס בארס נמשך כ-8 שעות והוא כולל תרגול, קבלה ונתינה של סיישן מלא. הכלי הנפלא יכול לשמש אתכם עבור עצמכם ועבור כל מי שתבחרו וכמובן שיכול להיות מקור הכנסה מכובד.

לקריאה נוספת אודות השיטה אפשר להיכנס לכאן. יריב גרוסמן. 052-6950957.

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
עקבו אחרינו ב
  • Facebook Basic Square
bottom of page